De vanligaste frågorna om vår webbshop
Välkommen till vår FAQ-sida! Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om Entracks webbshop. Oavsett om du undrar över användare, leverans, varukorgen, beställningar, leveranser, finns informationen du behöver samlad här. Vi hoppas att detta gör din upplevelse smidig och enkel.
Frågor och svar
Ja, men det finns vissa nackdelar. Vissa funktioner är sparade per användare, t.ex. sparade varukorgar samt favoritprodukter. Sen kan det vara ett problem med hantering av lösenord, om någon nollställer lösenordet så finns det risk att det hindrar andra från att logga in. Entracks rekommendation är att ha personliga inloggningar.
Ja, använd sökfunktionen och välj Korsreferens istället för Entracks produktnummer.
På respektive produktkort finns en sektion som heter Lagerinformation. Här finns information om de nästkommande tre inleveranserna;
Ja, när du är vid varukorgen kan du välja att spara den. Du kan se få tillgång till dina varukorgar via Konto/Sparade varukorgar. Härifrån kan du redigera existerande sparade varukorgar, lägga till nya produkter i dem, eller använda en sparad varukorg för att lägga en order eller komplettera en redan skapad order. Man kan även dela varukorgar med andra parter. De behöver dock vara inloggade för att kunna se priser i varukorgen.
Prata med din kontakt hos Entrack så möjliggör vi en funktion som gör att du kan välja att endast se/visa bruttopriser på webben.
Ja, du måste vara registrerad webbkund hos Entrack för att få tillgång till alla funktioner på webben, inklusive lagersaldon, priser, se nästkommande leveranser och få tillgång till våra produktväljare. Om du blir webbkund kommer du att få tillgång och se just din prislista på webben.